Annaheim

12 oktober 2015 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Vanmorgen echt vroeg opgestaan, ontbeten en de weg op. We zijn inclusief 3 stops 9 uur onderweg geweest. Het grootste deel van de route was rustig rijden over 3 en 4 baans wegen. Maar hoe dichterbij Los Angels hoe drukker en hoe meer rijbanen er kwamen. Gelukkig wist de TomTom de weg. :-) Het is voor ons toch best vreemd om op een 5 of 6 baans weg te rijden en een afslag links op de snelweg te nemen. De afslag kenden we nog van onze vorige trip dus keurig in de linkerbaan blijven rijden.

Rond 17.30 kwamen we bij ons hotel aan, die staat aan een drukkere straat dan we in gedachten hadden maar wel heel dichtbij Disneyland! Dat merkten we vooral rond 21:30 uur onze tijd! We schrokken in eerste instantie tot we beseften dat het het vuurwerk van Disney was. Hermen is gaan kijken en het was erg mooi. Ik voelde hier in de kamer de trillingen/dreunen van het vuurwerk!

Vanavond wilden we naar een restaurantje dat ik op de plattegrond had zien staan. Maar soms zijn we echt heldere lichten als het om kaartlezen gaat. :-) Lopen en lopen en niet gevonden. Bij een winkelcentrum zagen we een Burgerking, Subway en een Mac Donalds. Het was allemaal niet wat we in gedachten hadden maar toch voor de Mac gegaan. De dame achter de balie was niet de slimste, maar na herhalen en wijzen en nummers noemen kregen we toch nog ons eten.

We hebben besloten onze laatste nacht in een ander hotel te overnachten dan we nu zitten. We slapen dus 2 nachten hier en woensdag rijden we naar Manhattan Beach. Daar zijn we dichterbij het vliegveld, is het rustiger en zijn we een dagje aan zee. Het is hier de komende dagen nog 32 graden!

1. Ingrid Sessink:
    14 oktober 2015
    Geniet maar lekker van de laatste dagen en vooral het weer!!
  2. Irene Bakker:
    15 oktober 2015
    We waren zelf ook op vakantie en konden jullie even niet volgen. Maar wat hebben jullie veel gezien super allemaal.
  3. Irene Bakker:
    15 oktober 2015
    En wat een mooie foto's allemaal. Sommige herkenbaar.