Painted Hills

22 september 2015 - Crater Lake National Park, Oregon, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we ontbeten in het restaurant van Mitchell. De kokkin was alleen aanwezig en stond ons al op te wachten met in de ene hand de koffiepot en in de andere het bestek. Ze had een mooie tandeloze lach. :-)

Na een stevig ontbijt zijn we richting The Painted Hills gereden. Erg mooi daar! Ik heb verschillende pogingen gedaan foto's op het blog te zetten maar het is nog niet gelukt. Heel jammer, die houden jullie nog te goed. Het weer was vandaag ook weer goed. Lekker warm en blauwe luchten. Temperatuur is rond de 25 graden.

Vanavond ook weer in het restaurant gegeten. De kaart bestaat uit alleen hamburgers in alle soorten en maten. Dus weer een hamburger gegeten. Na het eten heeft Hermen nog een korte wandeling gemaakt om wat foto's van Mitchell te maken. In een van de straatjes liepen een soort herten! Vanmorgen hebben we al wilde kwartels gezien en veel andere soorten vogels. Erg mooi allemaal.

1. Ingrid Sessink:
    23 september 2015
    hihi... leuke belevenis bij het ontbijt zeg!!!! Ben reuze benieuwd naar de foto's!!!!
  2. Irene Bakker:
    24 september 2015
    Hopelijk niet altijd een hamburger ontbijt . Ha ha super veel reis plezier.
    Groet Irene
  3. Gerda:
    25 september 2015
    Jullie zijn te benijden. Leuke belevenissen allemaal. Lekker Hamburgertje natuurlijk nooit weg. The originel American natuurlijk dan. Geniet ze !!
  4. Frank Visser:
    26 september 2015